Magamról
Stein Zsoltné Zsuzsi vagyok.
2 gyermekes anyuka. Szakmámat illetően mérlegképes könyvelő. 1998-tól dolgozom saját vállalkozásomban könyvelőként.
Nagyon szeretem a munkámat, és a családomat is, de mindenkinek jár egy kis plusz, egy kicsit más, mint a hétköznapok.... Hét én ezt a Tupperware-nál találtam meg.
15 éve használok a saját konyhámban Tupperware termékeket. 10 évig aktívan vásároltam a termékeket, mert nagyon szeretem használni őket, hisz megkönnyítik a munkámat, sok-sok sikerélményt nyújtottak már, lerövidítik a konyhában töltendő időmet és nem utolsó sorban energiát, ezáltal pénzt is spórolok a használatukkal.
Így aztán 5 évvel ezelőtt úgy döntöttem, hogy vásárlóból tovább lépek Tanácsadóvá és én is tovább adom, tovább népszerűsítem ezeket a termékeket, hisz ha nekem ilyen pozitív tapasztalataim születtek, akkor miért ne segíthetnék én is másoknak :)
A Tupperware története

Tupperware története 1946-ban kezdődött Amerikában, amikor a céget alapító Earl Tupper kifejlesztett egy egyedülálló alapanyagot, és ebből megalkotta az első „Csodatál” elnevezésű edényt.
A Tupperware háztartási műanyag edényei segítséget nyújtanak a hűtőben való frissentartáshoz, a tároláshoz, a konyhai előkészítéshez, a szervírozáshoz, a mélyhűtéshez, a mikrohullámú sütőben való főzéshez, sütéshez és melegítéshez.
Az orlandoi központú cég ma a világ több mint 130 országában van jelen, és fogalom a háziasszonyok körében. Ma a Tupperware szerte a világon több, mint 1.500.000 embernek biztosít munkalehetőséget. A világon összesen 19, Európában pedig 4 országban, Belgiumban, Franciaországban, Portugáliában és Görögországban működik Tupperware gyár. A cég Tanácsadóinak és alkalmazottainak a száma meghaladja a 1.500.000-et.
A Tupperware termékek tudatos termékfejlesztés eredményeként kiváló tulajdonságokkal rendelkeznek: az edények normál használat mellett törhetetlenek, nem deformálódnak, nem veszik át a bennük tárolt élelmiszerek illatát és mosogatógépben is mosogathatóak.
A Tupperware mindenkori vezérelve: „Nem mindennapi formatervezés a mindennapokhoz.” Ez a törekvés a mai napig érvényes. A vállalat tervezői rendszeresen nyernek el Európában és Ázsiában rangos formatervezési díjakat. A forma mellett a minőségnek is kiemelkedõ szerepe van: rendeltetésszerű használat mellett a termékekre a cég életreszóló garanciát vállal, illetve állandó termékeihez biztosítja a folyamatos kellékellátást is.
Tupperware Társadalmi Felelősségvállalás
A Tupperware Brands együttműködve az International Save the Children Alliance Alapítvánnyal, a Haiti katasztrófa áldozatainak segít. A Save the Children Alliance Alapítvány egy 29 segítő alapítványt összefogó nemzetközi szervezet, amely a gyermekek segítését/védelmét tűzte ki céljául. A Save the Children USA vezető szerepet tölt be Haiti újjáépítésében és az általuk összegyűjtött adományokat nők és családjaik megsegítésére használják fel.
A Tupperware Brands a Save the Children Alapítvány munkájának megsegítése érdekében minden hivatalos honlapján (az oldal tetején a Tupperware logo mellett) elhelyezett egy linket, amellyel közvetlenül olyan oldalra mutat, ahol rögtön lehetőség van a felajánlott adomány átutalására.
Segítségüket előre is köszönjük!
Tupperware Magyarországon
Magyarországon 1992 óta kaphatók a Tupperware edények – mint mindenütt a világon - közvetlen értékesítési rendszerben. Tanácsadóink szakszerű bemutatókon ismertetik meg a vendégekkel a termékek sokféle használati módját és előnyeit. A vendégeknek lehetőségük nyílik a termékek megismerésére, kipróbálására és megrendelésére is.